Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Öğrencilerine TÜBİTAK Desteği
TÜBİTAK 2209-A (2023/2) kapsamında Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi 8 projeden destek almaya hak kazanmıştır. Desteklenmeye hak kazanan öğrencilerimizi ve proje akademik danışmanı olan öğretim üyelerimizi tebrik ederiz.
Öğrenci Adı/Soyadı |
Akademik Danışman |
Öğrenci Anabilim Dalı |
Proje Adı |
Proje Yürütücüsü: Betül Özdarendeli
|
Prof. Dr. Sevilay Karamustafaoğlu |
Fen Bilgisi Öğretmenliği |
Öğretmen Adaylarının Afet Bilinci Algı ve Tutum Düzeylerinin İncelenmesi |
Proje Yürütücüsü: Burak Küçük Proje Ortakları: Ahmet Akel Enes Çetin
|
Dr. Öğr. Üyesi Nida Emül |
İlköğretim Matematik Öğretmenliği |
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Teknopedagojik Yeterliklerinin ve Geometriye Karşı Tutumlarının Geliştirilmesi |
Proje Yürütücüsü: İrem Köseoğlu Proje Ortakları: Alperen Keskin Melike Bayraktar Asya Aslan
|
Dr. Öğr. Üyesi Nida Emül |
İlköğretim Matematik Öğretmenliği |
Okul Öncesi Öğretmen Adayları İçin Matematik Atölyeleri: Matematik ile Barışıyorum |
Proje Yürütücüsü: Yaren Genç |
Dr. Öğretim Üyesi Sare Terzi İlhan |
Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık |
Üniversite Öğrencilerinin Uzak Mesafe ve Yakın Mesafe Romantik İlişkilerinin Dinamiklerinin Karşılaştırmalı İncelenmesi
|
Proje Yürütücüsü: Saliha Elaltunterin Proje Ortakları: Ahmet Hulusi Kendirci Ayşen İlbaş Gizem Şahin
|
Dr. Öğretim Üyesi Semih Kaynak |
Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık |
Üniversite Yaşamına Uyum: Bir Program Geliştirilmesi |
Proje Yürütücüsü: Abdussamed Koç |
Dr. Öğretim Üyesi Mehmet Filiz |
Sınıf Öğretmenliği |
Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Akademisyenlerden Beklentilerinin Karşılanma Düzeyi ile İlgili Akademisyen Görüşleri
|
Proje Yürütücüsü: Gamze Meral
|
Doç. Dr. Önder Eryılmaz |
Sosyal Bilgiler Öğretmenliği |
Ortaokul Öğrencilerinin Öznel İyi Oluşları ile Dijital İyi Oluşları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi |
Proje Yürütücüsü: İlayda Ülker |
Doç. Dr. Nurşat Biçer |
Türkçe Öğretmenliği |
Türkçe Öğretmenlerinin Mesleki Öz Yeterlikleri ile İş Doyumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi |